Το φροντιστήριο Γιάννης Καρακάξης απευθύνεται σε μαθητές του Δημοτικού,  του Γυμνασίου και του Λυκείου όλων των ομάδων προσανατολισμού, που προετοιμάζονται για την εισαγωγή τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, καθώς και σε φοιτητές.

Τί θα βρείτε στο φροντιστήριό μας;

  • Προσωπικό ενδιαφέρον για κάθε μαθητή ξεχωριστά, προσαρμοσμένο στις ανάγκες και τις δυνατότητές του. Υποστηρίζουμε ατομικά ΟΛΟΥΣ τους μαθητές μας, ώστε οι ¨καλοί¨ να γίνουν άριστοι και οι «μετρίων επιδόσεων» να ξεπεράσουν τον εαυτό τους. Η βοήθειά μας εστιάζεται όχι μόνο στο γνωστικό αντικείμενο, αλλά προσπαθούμε να περιλαμβάνει και την παρέμβασή μας στο επίπεδο των στόχων, της πεποίθησης και της ψυχολογίας των μαθητών. Πραγματοποιείται δε τόσο μέσα στην αίθουσα διδασκαλίας, όσο και έξω απ’ αυτή. Πρακτική μας είναι να μη συμβιβαζόμαστε με τις αδυναμίες των μαθητών μας, ακόμα κι αν αυτοί, φαίνεται, να τις αποδέχονται ως δεδομένες.
  • Τα τμήματά μας είναι ολιγομελή, μέχρι 6 μαθητές ανά τμήμα, ώστε το μάθημα να μπορεί να απευθύνεται προσωπικά σε κάθε μαθητή.
  • Η δουλειά μας στο γνωστικό αντικείμενο εστιάζει στην καλλιέργεια ενός τρόπου σκέψης, κατάλληλου για κάθε μάθημα και όχι στην απλή παράθεση παραδειγμάτων που οι μαθητές πρέπει απλώς να απομνημονεύσουν ή στη στείρα αποστήθιση. Ακόμα κι αν τα μαθήματα της Θετικής ή της Οικονομικής κατεύθυνσης, αλλά κυρίως της ομάδας προσανατολισμού των Ανθρωπιστικών σπουδών, απαιτούν απομνημόνευση, δεν αρκούμαστε στην ¨παπαγαλία¨, αλλά καταλήγουμε εκεί αφού προηγηθεί σε βάθος κατανόηση.
  • Πλήρη σειρά βιβλίων των καθηγητών του φροντιστηρίου μας, που καλύπτει με επάρκεια τόσο τις απαιτήσεις των Πανελληνίων εξετάσεων όσο φυσικά κι αυτές του σχολείου.
  • Διαγωνίσματα προσομοίωσης των Πανελληνίων εξετάσεων που βοηθούν τους μαθητές και τους καθηγητές τους, να αντιλαβάνονται έγκαιρα τις αδυναμίες τους και επομένως, να τις αντιμετωπίζουν άμεσα. Φυσικά τα θέματα των διαγωνισμάτων δεν αποσκοπούν να καθυσηχάσουν τους μαθητές, αλλά να τους βοηθήσουν να αντιληφθούν τη διαφορετικότητα των απαιτήσεων των Πανελληνίων εξετάσεων σε σχέση μ’ αυτές του σχολείου, ώστε να μπορέσουν, έγκαιρα, να προσαρμοστούν σ’ αυτές.
  • Οργανωμένη βοήθεια, από την Α’ Λυκείου, για τον επαγγελματικό προσανατολισμό των μαθητών. Η βοήθεια περιλαμβάνει τη διερεύνηση των κλίσεων των μαθητών, μέσω της καθοδήγησης από ειδικούς και της άρτιας πληροφόρησης για τα επαγγελματικά δικαιώματα και τις επαγγελματικές προοπτικές που εξασφαλίζει κάθε σχολή. Η βοήθεια αυτή παρέχεται ατομικά σε κάθε μαθητή.
  • Τακτική επικοινωνία, αλλά και συνεργασία με τους γονείς των μαθητών, που γίνεται όταν κριθεί απαραίτητο είτε από τους γονείς είτε από το φροντιστήριό μας, πέρα από τις οργανωμένες και προετοιμασμένες ενημερώσεις γονέων, οι οποίες είναι γνωστές στους γονείς από την αρχή της χρονιάς.  Επίσης, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας, ο γονέας δύναται να παρακολουθεί  καθημερινά την πορεία του παιδιού του καθώς και σημαντικές ενημερώσεις, όπως το πρόγραμμα διαγωνισμάτων, οι απουσίες, οι καθυστερήσεις και οι πιθανές παρατηρήσεις των καθηγητών του σχετικα με τις επιδόσεις και την δουλειά του το τρέχον διάστημα.
  • Καθηγητές που αγαπούν τη δουλειά τους και κυρίως τους μαθητές τους, γεγονός που φαίνεται από τον τρόπο εργασίας τους. Οι καθηγητές μας ξεχωρίζουν απ’ την εμπειρία τους, όπως φαίνεται και απ’ τα βιβλία τους, αλλά παρ’ όλ’ αυτά φροντίζουν διαρκώς να ανανεώνονται.
  • Δίνουμε ιδιαίτερη σημασία στη δουλειά στο Γυμνάσιο. Οι μαθητές στο Γυμνάσιο πρέπει να μάθουν να κατανοούν και όχι να θυμούνται, να δουλεύουν και να βελτιώνονται και όχι να μιμούνται, να συνειδητοποιούν τις πραγματικές απαιτήσεις και όχι να καθησυχάζονται με μεγάλους βαθμούς, που σε πολλές περιπτώσεις παρέχονται με ευκολία. Άρα απευθύνεται όχι μόνο στους μαθητές που έχουν ανάγκη βοήθειας για να περάσουν, αλλά κυρίως στους μαθητές και τους γονείς τους που θέλουν να επενδύσουν σε μια ποιοτική εξέλιξη στο Γυμνάσιο και το Λύκειο.
  • Έχουμε καταρτήσει προγράμματα οργανωμένης και όχι περιστασιακής βοήθειας στους φοιτητές που συναντούν δυσκολίες να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των Πανεπιστημίων και των ΤΕΙ. Έχουμε κατανοήσει ότι οι δυσκολίες των φοιτητών προέρχονται από τον ¨ετοιματζίδικο¨ τρόπο με τον οποίο έχουν μάθει να ανταποκρίνονται στο Λύκειο και στις αστοχίες του συστήματος επιλογής των σχολών τους (πχ μπορείς να περάσεις σε σχολές που απαιτούν γνώσεις Μαθηματικών, Φυσικής ή Χημείας από την κατεύθυνση των Ανθρωπιστικών σπουδών, σε σχολές Πληροφορικής χωρίς να εξεταστείς Πληροφορική στις Πανελλήνιες κ.α.) και επομένως γνωρίζουμε που θα χρειαστούν βοήθεια και τι είδους πρέπει να είναι αυτή.
  • Το ασφαλέστερο κριτήριο για την επιτυχία της δουλειάς μας είναι οι επιτυχίες των μαθητών μας!
    Ρωτήστε τους…