Τι κάνει το φροντιστήριο μας μοναδικό

Το φροντιστήριο Γιάννης Καρακάξης απευθύνεται σε μαθητές Λυκείου, όλων των τάξεων και με την προετοιμασία των μαθητών, όλων των ομάδων προσανατολισμού για τις Πανελλήνιες εξετάσεις, του Γυμνασίου, του Δημοτικού καθώς και σε φοιτητές.

προσωπικο ενδιαφερον

Ενδιαφέρον για κάθε μαθητή ξεχωριστά, προσαρμοσμένο στις ανάγκες και τις δυνατότητές του και πίστη ότι όλοι μπορούν να τα καταφέρουν. Για το λόγο αυτό:

  1. Στην τάξη ο καθηγητής δεν αρκείται απλώς στην παράδοση του μαθήματος, αλλά ελέγχει αν όσα παραδίδει γίνονται κατανοητά.
  2. Το κλίμα που διαμορφώνουμε στην τάξη, διευκολύνει τους μαθητές να εκφράζουν την απορία τους ή να διατυπώνουν την άποψή τους, ακόμα κι αν δεν είναι βέβαιοι γι’ αυτήν.
  3. Αν κατά τη διάρκεια του μαθήματος, κάτι δεν έγινε αντιληπτό από κάποιο μαθητή, ο καθηγητής το έχει εντοπίσει και το εξηγεί, μετά το μάθημα, ατομικά στο μαθητή.
  4. Πιστεύουμε στις δυνατότητες των μαθητών μας και γι’ αυτό δεν συμβιβαζόμαστε με τις αδυναμίες τους, ακόμα κι αν αυτοί φαίνεται να τις αποδέχονται ως μοιραίες. Για το σκοπό αυτό ενισχύουμε τους μαθητές μας με επιπλέον ώρες, ώστε να πετύχουμε να πιστέψουν ότι μπορούν να τα καταφέρουν.


κριτικη και υπολογιστικη σκεψη

Η δουλειά μας στο γνωστικό αντικείμενο εστιάζει στην καλλιέργεια ενός τρόπου σκέψης, κατάλληλου για κάθε μάθημα και όχι στην απλή παράθεση παραδειγμάτων που οι μαθητές πρέπει απλώς να απομνημονεύσουν ή στη στείρα αποστήθιση. Ακόμα κι αν τα μαθήματα της Θετικής ή της Οικονομικής κατεύθυνσης, αλλά κυρίως της ομάδας προσανατολισμού των Ανθρωπιστικών σπουδών, απαιτούν απομνημόνευση, δεν αρκούμαστε στην ¨παπαγαλία¨, αλλά καταλήγουμε εκεί αφού προηγηθεί σε βάθος κατανόηση.

καινοτομα βιβλια

Πλήρη σειρά βιβλίων των καθηγητών του φροντιστηρίου μας, που καλύπτει με επάρκεια τόσο τις απαιτήσεις των Πανελληνίων εξετάσεων όσο φυσικά κι αυτές του σχολείου.

ΟΛΙΓΟΜΕΛΗ ΤΜΗΜΑΤΑ kai μελετη

Ολιγομελή τμήματα, μέχρι 6 μαθητών, ώστε ο καθηγητής να μπορεί να απευθύνεται προσωπικά σε κάθε μαθητή και να αντιλαμβάνεται τις απορίες των μαθητών του, ακόμα κι αν αυτοί διστάζουν να τις διατυπώσουν. 

Δημιουργούμε τμήματα ομοιογενή γνωστικά και ψυχολογικά, ώστε να έχουν τη μέγιστη λειτουργικότητα.

Όλοι οι μαθητές μας παροτρύνονται να διαβάζουν στο χώρο του φροντιστηρίου. Υπάρχουν για το σκοπό αυτό ειδικά διαμορφωμένοι χώροι σε κάθε όροφο των κτιρίων και εξοπλισμένες βιβλιοθήκες. Η μελέτη στο χώρο μας, δίνει τη δυνατότητα στους καθηγητές να αποτρέπουν τους μαθητές από την παραίτηση απέναντι στη δυσκολία και να τους ενισχύουν στην προσπάθειά τους να αυτενεργούν, όταν χρειάζεται πολύ πρωτοβουλία.

διαγωνισματα προσομοιωσησ

Ετήσιο πρόγραμμα διαγωνισμάτων προσομοίωσης των Πανελληνίων εξετάσεων, που βοηθούν τους μαθητές και τους καθηγητές τους, να αντιλαμβάνονται έγκαιρα τις αδυναμίες τους και επομένως, να τις αντιμετωπίζουν άμεσα.

Μέλημά μας αποτελεί τα θέματα των διαγωνισμάτων να μην καθησυχάζουν τους μαθητές, αλλά να τους βοηθήσουν να αντιληφθούν τη διαφορετικότητα των απαιτήσεων των Πανελληνίων εξετάσεων σε σχέση μ’ αυτές του σχολείου, ώστε να μπορέσουν να προσαρμοστούν σ’ αυτές έγκαιρα.

Τα αποτελέσματα των διαγωνισμάτων οδηγούν σε εξατομικευμένα προγράμματα αντιμετώπισης των δυσκολιών που αναδείχτηκαν.

επαγγελματικοσ προσανατολισμοσ

Οργανωμένη βοήθεια των μαθητών, από την Α’ Λυκείου, για τον επαγγελματικό προσανατολισμό. Η βοήθεια περιλαμβάνει τη διερεύνηση των κλίσεων των μαθητών με τη βοήθεια ψυχομετρικών test και την παροχή πληροφόρησης για τις επαγγελματικές προοπτικές που εξασφαλίζει κάθε σχολή, επισκέψεις σε επαγγελματικούς χώρους (βιομηχανίες, ξενοδοχειακές μονάδες, νοσοκομειακές μονάδες, ερευνητικά κέντρα, τηλεοπτικούς σταθμούς) και σεμιναριακές συζητήσεις με επαγγελματίες ή επιστήμονες. 

Κορύφωση της δραστηριότητας αυτής είναι η καθοδήγηση των μαθητών της Γ’ Λυκείου για τη σωστή συμπλήρωση του μηχανογραφικού τους δελτίου. Η βοήθεια αυτή παρέχεται ατομικά σε κάθε μαθητή.

γνωση του αντικειμενου

Ταυτόχρονα, γίνεται ιδιαίτερη δουλειά στο γνωστικό αντικείμενο, που εστιάζει στην:

  1. κατανόηση της θεωρίας, η οποία εξασφαλίζει τη δυνατότητα προσαρμοσμένης εφαρμογής των νόμων και των κανόνων. Ακόμα και στις περιπτώσεις που είναι χρήσιμη η απομνημόνευση (υπάρχουν τέτοια μαθήματα στις κατευθύνσεις των Ανθρωπιστικών, των Οικονομικών σπουδών και σπουδών Υγείας), προϋποθέτει την κατανόηση.
  2. καλλιέργεια τρόπου σκέψης, κατάλληλου για κάθε μάθημα και όχι απλή παράθεση παραδειγμάτων που οι μαθητές πρέπει απλώς να απομνημονεύσουν και στη συνέχεια να μιμηθούν κατά τη λύση μιας άσκησης.
  3. Συνειδητοποίηση εκ μέρους των μαθητών ότι για να ξέρουν κάτι, δεν αρκεί να το καταλάβουν όταν το διδάσκει ο καθηγητής, αλλά είναι απαραίτητο να μπορούν να το κάνουν μόνοι τους, ακόμα κι αν η επίλυση απαιτεί πρωτοβουλία απ’ αυτούς.

συστηματικη συμβουλευτικη δραση

Η δράση μας αυτή απευθύνεται τόσο στους μαθητές, με σκοπό να βοηθηθούν να συνειδητοποιήσουν και να αντιμετωπίσουν προβλήματα που δεν τους επιτρέπουν να ξεδιπλώσουν τις δυνατότητές τους, όσο και στους γονείς, φιλοδοξώντας να τους βοηθήσει να κατανοήσουν την ψυχολογία των μαθητών – παιδιών τους, ώστε οι παρεμβάσεις τους να είναι εύστοχες.

ηλεκτρονικη πλατφορμα eclass

Πλατφόρμα ανάρτησης εκπαιδευτικού υλικού προσαρμοσμένου στις τρέχουσες ανάγκες των μαθητών ή στις ατομικές τους απαιτήσεις. Σκοπός είναι η ασύγχρονη εκπαίδευση να συμπληρώνει και να εμπλουτίζει τη σύγχρονη.

επικοινωνια και συνεργασια

Τακτική επικοινωνία με τους γονείς των μαθητών, με στόχο την ενημέρωση που απαιτεί η επίτευξη της συνεργασίας μαζί τους. Εκτός από τις τακτικές ενημερώσεις γονέων, η επικοινωνία με τους γονείς επιδιώκεται και όταν κριθεί απαραίτητο από το φροντιστήριό μας. Οι γονείς ενημερώνονται με αμεσότητα, όποτε το χρειαστούν. Στα πλαίσια αυτά λειτουργεί ειδική ηλεκτρονική πλατφόρμα ενημέρωσης των γονέων (parents.karakaxis.gr), μέσω της οποίας οι γονείς έχουν πρόσβαση σε στοιχεία της συμμετοχής, της απόδοσης των παιδιών τους καθώς και των αποτελεσμάτων του επαγγελματικού προσανατολισμού.

αγαπη για το εργο

Καθηγητές που αγαπούν τη δουλειά τους και κυρίως τους μαθητές τους, γεγονός που φαίνεται από τον τρόπο εργασίας τους. Οι καθηγητές μας ξεχωρίζουν απ’ την εμπειρία και την επάρκειά τους, όπως φαίνεται και απ’ τα βιβλία τους, αλλά και την αποδοχή των μαθητών τους. Παρ’ όλ’ αυτά φροντίζουν διαρκώς να ανανεώνονται. Οι περισσότεροι απ’ τους καθηγητές μας έχουν ολοκληρώσει προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και ορισμένοι διακρίνονται στον τομέα τους και στην παραγωγική διαδικασία.

Γυμνάσιο

Ιδιαίτερη δουλειά κάνουμε για τους μαθητές του Γυμνασίου. Η δουλειά μας στις τάξεις του Γυμνασίου απευθύνεται όχι μόνο στους μαθητές που δυσκολεύονται στο σχολείο, αλλά κυρίως στους μαθητές και τους γονείς τους, που θέλουν να επενδύσουν σε μια ποιοτική εξέλιξη στο Γυμνάσιο και το Λύκειο. Για το σκοπό αυτό καλύπτουμε τις απαιτήσεις του σχολείου, ώστε οι μαθητές μας να αισθάνονται απολύτως για τις καθημερινές απαιτήσεις του σχολείου τους και επιπλέον υπηρετούμε την επιδίωξη οι μαθητές του Γυμνασίου, να μάθουν να κατανοούν και όχι απλώς να θυμούνται, να δουλεύουν με πρωτοβουλία και να βελτιώνονται αντί να μιμούνται έτοιμες λύσεις, να συνειδητοποιούν τις πραγματικές απαιτήσεις και όχι να καθησυχάζονται με μεγάλους βαθμούς, που σε πολλές περιπτώσεις παρέχονται με ευκολία.

Πανεπιστήμιο

Προγράμματα οργανωμένης βοήθειας στους φοιτητές που συναντούν δυσκολίες να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των Πανεπιστημίων. Έχουμε κατανοήσει ότι οι δυσκολίες των φοιτητών προέρχονται από τον μιμητικό τρόπο με τον οποίο έχουν μάθει να ανταποκρίνονται στο Λύκειο και παράλληλα στις αστοχίες του συστήματος επιλογής των σχολών τους (πχ μπορείς να περάσεις σε σχολές που απαιτούν γνώσεις Μαθηματικών χωρίς να εξεταστείς στα Μαθηματικά, σε σχολές Πληροφορικής χωρίς να εξεταστείς Πληροφορική στις Πανελλήνιες κ.α.) και επομένως γνωρίζουμε που θα χρειαστούν βοήθεια και τι είδους πρέπει να είναι αυτή.

δημοτικο

Στοχευμένη βοήθεια στους μαθητές του Δημοτικού, με σκοπό αφενός να αισθάνονται επαρκείς έναντι των απαιτήσεων του σχολείου και αφετέρου να εμπεδώνουν τη δυνατότητά να αντιμετωπίσουν τις σχολικές τους υποχρεώσεις μόνοι, δηλαδή να μη θεωρούν αναγκαίο για να ξέρουν κάτι, κάποιος ¨να τους το έχει πει¨. Οι μαθητές ενισχύονται συστηματικά με σκοπό την οικοδόμηση αυτοπεποίθησης.

ρομποτικη – stem

Επιλεγμένα μαθήματα ρομποτικής. Επιδίωξή μας είναι οι μαθητές να αναπτύξουν τις ήπιες δεξιότητες του 21ου αιώνα, που διέπουν την κατασκευή/προγραμματισμό των ρομπότ και ταυτόχρονα να αντιληφθούν την σύνδεση των επιστημών μέσω του STE(A)M.

ΠΡΟΤΥΠΑ ΓΥΜΝΑΣΙΑ

Οργανωμένη βοήθεια στους υποψηφίους των Πρότυπων Γυμνασίων με στόχο την εμβάθυνση της κατανόησης της ύλης που διδάχτηκαν στις τάξεις του Δημοτικού και την εξοικείωση με τον τρόπο εξέτασης που απαιτούν οι δοκιμασίες εισαγωγής στα σχολεία αυτά.

Παρά το μικρό αριθμό των μαθητών ανά τμήμα και την προσεκτική επιλογή καθηγητών,διατηρούμε την αμοιβή μας σε προσιτά επίπεδα.
————————————————
Το ασφαλέστερο κριτήριο για την επιτυχία της δουλειάς μας είναι οι επιτυχίες των μαθητών/τριών μας!

Ρωτήστε τους/τις!